the desert.....

Foto:jag
Detta är kanske inte heller en så fin bild,bara en tom öken framför er.
Men när jag var i Israel på studieresa så fick vi en kvart i öknen helt för oss själva och menans jag satt där så skrev jag det här:
Känslan i öknen finns inom mig,jag kan inte förklara den med ord.Ingen kan se den,
ingen kan ta den,ingen kan förklara den, inte ens jag.....
Jag vill ha känslan i handen,jag vill visa den,jag vill röra den.
Men det finns inget att ta....
Jag hade även skrivit en trejde men den är för privat.
Michaela

Kommentarer
Postat av: meliie♥

Vill du få ett gästinlägg? kika in & anmäl dig & länka :))

2010-09-09 @ 13:06:17
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0